File de jurnal


Cald se topeau nopțile atunci
și luna magică ne învelea suflarea;
în ochii tăi cu gene lungi
mă oglindeam doar eu și marea.

Valuri sărate ne cântau
în ode albastre visul și armonia
și stele de pe cer cădeau
tivindu-ne cu praf de aur bucuria.

În palma aspră de bărbat
ce-aprindea focuri roșii și văpaie
misterios se-stinge neîncetat 
tot dorul meu ascuns în stropi de ploaie.

Degete moi pe piele cad,
călătorie vagă înghițită de dorințe,
ce-mi poartă sufletul până în iad
legat în lanțuri reci, iar așteptând sentințe.

Șoapte de-amor aripi întind,
în zbor făr-de sfârșit plutesc spre tâmple
în căutarea buzelor zâmbind,
gropița din obrazul stâng să-ți umple.

Frumoasele ore par clipe
și trupul tău mi-e iarăși rătăcire și mi-e far
și toate-mi par acum mai simple, 
povești ascunse printre file de jurnal.

* Jocuri de 12 cuvinte găsiți și în tabel la Psi *




Comentarii

Postări populare

On Facebook