Clipe înrămate

Părul de foc îi cade în inele
pe umerii cei goi,
atingeri moi.
Iar ochii-s plini de soare și sclipire
de-atâtea fericiri,
de prea multe iubiri.
Buzele roșii poartă zâmbete senine
dans de clipe calde,
vals de ore albe.
Buchetul poartă și el un parfum
de tânără speranță
și de viață.
Și mâna-i se ascunde între degetele lui
fine și lungi,
mângâieri dulci...

Fotografiile mi-s clipe înrămate în suflet, bucăți furate timpului și zâmbete ce flutură etern ca aripile fluturilor plutind printre petale.
Fotografiile mi-s sticle de parfum așezate pe raftul amintirii; uneori sunt dulci, de roze, iasomie și minuni. Alteori miros a nostalgie și a dor, a povești stinse și a oameni ce au fost. 
Fotografiile mi-s zbor peste primăveri și peste ploile lui noiembrie. Sunt aripile ce mă poartă peste nopți. Sunt ochii ce se închid peste „azi” și se redeschid „atunci”: când singurele zgârieturi erau în genunchi, nu în suflet, când iubirile erau eterne, când drumul abia începea.

* Articol participant la Blog Power 59, cu o temă propusă de Mirona Mitrache. Mult succes și lor: „Visul meu”, „Fură timpului o clipă”, „Fotografiile-oglinda realității” *

Comentarii

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook