Vers timid și fără rost

Sub pleoapa stângă visul meu e dor
De zile ce n-au fost și ard în noapte
Și fluturi aș chema să scuture din nor
Ploi de belșug cu rod de sănătate.

Sub pleoapa dreaptă visul mi-e speranță
Că timpul va zdrobi sub talpa sa
Orice tristețe sau durere sau neșansă,
Ce te-ar putea vreodată întrista.

Sub tâmplă gândul meu pictează albastru
Înalturi care aripile să-ți atingă
Și în zborul tău atât de-ușor, măiastru
Covor de stele înaintea-ți să se-aprindă.

Sub mâna mea lutul se face praf de Viață
Pe care-l picur astăzi prin cuvinte mute
Și fericirea în suflet se înalță
Când zâmbete îndrept spre tine, sute.

Și chiar dacă vreodată vei uita c-am fost
Și chiar de curcubeu nu vei avea-n privire
Voi fi acolo, vers timid și fără rost
Ce-ți va purta mereu, în inimă, iubire.

La mulți ani!


Comentarii

Postări populare

On Facebook