Ce frumoasă ești...



„ ...când te ascunzi de dimineți printre așternuturile mirosind încă a vise moi, cu părul răvășit pe perna mea și cu un surâs roșu înflorindu-ți pe obraz. Niciodată nu ți-au plăcut diminețile, știu. Îți sărut umerii goi ce mă urmăresc în fiecare noapte, în somn, și-aș vrea ca timpul să-și țină respirația așa cum o fac eu de fiecare dată când te privesc dormind de teamă ca nu cumva să fii o plăsmuire a minții mele ce se va destrăma sub prima șoaptă de vânt. Tresari când îți mângâi spatele și-ți desenez contur de aripi pe glezne iar eu număr încremenit secundele... Trezește-te, iubito!

Ce frumoasă ești când mă privești cu ochii plini de mirări! cuvintele tale mi se strecoară prin piele și le port impregnate pe trup împreună cu toate săruturile pe care vreodată mi le-ai dat sau mi le-ai luat. Îmi spui uneori că nu te ascult... te-ascult, iubito! dar mișcarea buzelor tale mă năucește, îmi absoarbe orice gând și singurul lucru pe care îl mai știu atunci este că sunt poate cel mai fericit om din lume... omul tău. 

Ce frumoasă ești când te bucuri ca un copil de o rază de soare ori când alergi printre frunzele moarte numai pentru a le auzi foșnetul. Râsul tău îmi umple mie plămânii și-atunci aud nimfele transformându-se în fluturi și mugurii desfăcându-se în petale roz și-apoi curgând în valuri precum cireșii în Japonia. Vreau să cutreier toată lumea de mâna ta... tu să privești valurile, ce știu că te liniștesc, iar eu să te privesc pe tine, minunea mea. Hai să fugim, iubito și să luăm toată fericirea cu noi!

Ce frumoasă ești când stârnești furtuni! și toate Furiile naturii par să-ți însoțească pașii precum lupi îmblânziți, dar pregătiți să sfâșie pe oricine ți-ar putea sta în cale. Sparg amintirile de podelele reci, omoară visele și smulg bucăți de carne și de viață. Lasă în urmă ruine iar tu le privești în tăcere pentru că știi că tăcerile tale îmi zgârie timpanele și mă duc la marginea nebuniei. Doar lacrimile mă ucid. Și fiecare picătură sărată ce-ți conturează chipul îmi otrăvește mie sufletul. Te rog iubito, promite-mi că nu mai plângi!

Ce frumoasă ești...”

Oare ea știe?


* Mai multe povești cu frumoase găsiți în tabel la Psi *






 

Comentarii

Postări populare

On Facebook