Departe

Postare găsită printre stropii mari de ploaie ce m-au înconjurat cândva

Prinde picăturile de ploaie ce îmi zgârie faţa. Adună-le pe toate şi transformă-le în petale proaspete de flori aruncate peste trupul meu.

Alungă norii grei ce îmi umbresc privirea. Împraştie-i în zări infinite şi cheamă în locul lor un soare cald, cu raze moi, să-mi mângâie obrajii.

Leagă vântul rece care îmi îngheaţă suflul. Adu-mi în locul lui parfum de stele închis în sticluţe mici, de vise împlinite.

Şterge cu mâna ta cicatricile vechi. Acoperă-le cu picuri de speranţă, înveleşte-le cu flori de zâmbete şi atinge-le cu degete fine, de fericire împărtăşită.

Ridică-mi sufletul uşor, în palmele tale şi zboară lângă el, fereşte-l de furtuni şi ghidează-i paşii... dincolo de nori... dincolo de cerul albastru... dincolo.. departe.

Comentarii

Postări populare

On Facebook