Mă vei căuta


Când ochii te ard... Când ţi se taie respiraţia... Când pulsul se opreşte brusc... Când simţurile se pierd... Când şoaptele tac...

Prin plămânii tăi trec eu, aerul ce aprinde flacăra dorinţelor tale înlănţuite de prea mult timp.
Prin venele tale alerg eu, nectarul ce-ţi hrăneşte următoarea bătaie a inimii atât de chinuită de prea multă pasiune.
Prin ochii tăi pătrund eu, lumina ce cade delicat peste simţurile-ţi încordate de prea multă aşteptare.
Prin porii pielii tale alunec eu, atingerea dureros de dulce ce îţi face visele să explodeze în miliarde de culori.
Prin urechea ta picur eu, şoapta pierdută ce-ţi dezlănţuie plăcerile atât de adânc ascunse în trup.

Când ochii te ard... Când ţi se taie respiraţia... Când pulsul se opreşte brusc... Când simţurile se pierd... Când şoaptele tac...

Vei căuta lumina... şi aerul. Nectarul... şi atingerea. Şoapta.
Mă vei căuta...

Lasă-ţi sufletul să se odihnească pe trupul meu!

Comentarii

Postări populare

On Facebook