Pre


Mi s-a prelins întâi tăcut pe gene,
prelung precum o umbră de vis,
precis precum o săgeată de dor
înfiptă într-o cută de suflet.
Mi-a curs apoi albastru pe obraz,
predestinat să-mi mângâie tăcerile,
predispus să-mi moară pe buze
prins într-un ultim sărut.
Mi-a picurat otrava lui în vene;
prelegerea ținută șoptit într-o bătaie de inimă,
predominant amar, precursor al lui dulce
se înnoadă acum cu inima lui.
Mi-a alungat furtuna ce precede calmul,
preluare a norilor ce-mi fură soarele,
pretext de zâmbet și niciodată lacrimi
căzute peste nopți.
Mi-a spus ca îi sunt vis neîmplinit,
predicat într-o frază ce-i este destin,
precupeață ce-i vinde frânturi de iubire
în dimineți reci de noiembrie.
Mi-a dăruit aripi de fluture,
prevestitoare de zboruri spre înalt,
presărate cu praf de stele și licurici
prinși în păr.
Preaplin.

Cuvintele lor: „ch3815h”, „Matilda”, „Vienela”, „Alma nahe”, „Carmen Pricop”, „Scorpio”, „Copacul cu vise”, „Roxana”, „Adriana”, „Adriana2”, „Adrian”, „Vavaly” sub bagheta magică a lui Psi





Comentarii

Postări populare

On Facebook