Viaţa ca un labirint


Am fost de câteva ori pusă în faţa unor situaţii fără scăpare, mi s-au adresat întrebări la care nu aveam niciun răspuns... sau cel puţin aşa mi s-a părut atunci. Acum mă descopăr pierdută într-un labirint a cărui cale nu o pot găsi. Sunt în faţa unei imense răscruci iar de drumul pe care îl voi alege poate depinde toată viaţa mea de acum în colo.

Sub presiunea asta nicio decizie nu mi se pare destul de bună... nicio cale nu pare să mă conducă spre visele ce le construiesc şi peste tot descopăr doar drumuri închise ce nu conduc nicăieri...  Cu cât mă gândesc mai mult cu atât toate devin şi mai complicate... toate posibilităţile se învârt în jurul meu fără încetare... ameţitoare, ireale, chinuitoare.

Ştiu ce îmi doresc şi mai ales ştiu ce nu îmi doresc, dar chiar şi aşa nu-mi pot da seama cum să obţin ceea ce vreau... Cum să aleg între lucruri pe care le iubesc... Cum să renunţ la ceva ce îmi doresc... Ce pot face pentru a atinge fericirea? Ce să sacrific sau pe cine? Ce să fac cu viaţa mea?

Comentarii

  1. Be careful do not speak
    For some are strong
    And some are weak

    RăspundețiȘtergere
  2. cu cat tristetea sapa in sufletul tau....cu atat e mai mult loc pt. fericire...:D :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook