Farâmă de suflet


Mi-am luat azi sufletul în mâini... l-am privit cu atenţie căutând ceva cu privirea. Într-un final, am găsit... o bucăţică ce vibra zglobiu, strălucitoare. Emană bucurie şi zâmbete şi viaţă. E plină de culoare... parfum de flori... gust dulce de ciocolată şi caramel... şi acorduri de vioara. E cea mai frumoasă bucăţică din sufletul meu!

Am desprins-o cu grijă să nu-i risip splendoarea şi am aşezat-o lângă mine... I-am căutat veşminte alese şi am ambalat-o frumos.  Am împletit-o cu raze de soare şi praf de stele şi am închis în ea speranţe, vise şi iluzii. Panglici de mătase au legat stropi parfumaţi de iubire, presăraţi peste cuvinte...

Am creat o minune... am facut o magie... şi toate pentru tine... pentru o privire caldă şi pentru zâmbetul tău. 

Comentarii

  1. M-AM SATURAT SA CREEZ SAU SA DARUIESC...E TIMPUL CA NOI...CEI CE OFERIM TOTUL PE TAVA....SA INVATAM SA SI MAI PRIMIM....DAR NU PALME SI PUMNI....CI IUBIRE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook