Ruleta rusească

S-au scurs atâtea ore
peste pleoape iar tu
mi le-ai ascuns pe toate
în palme.
Și le-am primit...
tacit acord semnat de noi,
doi rătăcitori
printre speranțe
mult prea ades pierduți
între distanțe.
Mi-ai agățat o clipă
în privirea goală
cu care te-am cuprins de-atâtea ori
și brusc întreaga lume,
dezbrăcată de coloratura-i fadă,
a înflorit sub mâna ta...
E-atât de caldă!
Primeneala sufletului
mi-a umplut ochii de lacrimi
rostogolite fără de răgaz
peste nopți de abanos
și-am încercat zadarnic să le ascund...
zâmbetul frânt ce l-ai lăsat pe pervaz
îmi zgârie încă visul.
Absența ta îmi injectează otravă în cuvinte
și șoaptele mi se transformă în țipăt
de toată fericirea,
ce până ieri surâdea,
jovial, printre picăturile căzute dintre nori;
azi e soare, dar e gol.
Metaforele curg în repetiții...
e-același și același dor nebun
Cândva apetisant,
acum amar și crud.
Am o gaură acolo unde,
cândva,
aveam o inimă și-o galaxie de emoții.
Ne-am jucat „ruleta rusească”;
Cred că era o armă de 10 mm
iar tu ești un criminal de mare calibru...
și m-am pierdut pe mine,
descoperind mult prea târziu
că sărutul tău ucide lent, dar sigur.

*Cuvintele lor "Arcon", "Dor", "Scorpio", "Tiberiu", "Dictatura Justitiei", "Dia na", "Abisurile", "Carmen Pricop" sub bagheta magică a lui Psi*



Comentarii

Postări populare

On Facebook