File albe


Pe file albe odihneam cuvinte și-mi sprijineam gândurile. Pe file albe desenam sentimente și în ele îngropam iubiri și lacrimi. Și tot pe file albe îmi oglindeam chipul. 
Eram eu. Un eu pe care ceilalți nu doreau să-l vadă. Eul slab, fragil ce tremura la fiecare pas. Eul dezgolit de zâmbete și îmbrăcat doar în speranțe moi. Un orfan... Un proscris.

Filele mele le-ascundeam printre povești, printre coperți roșii, printre apusuri reci. Le închideam în priviri fugare pentru a le deschide iar, când ochiul lumii adormea.


Dar mâini aspre mi le-au smuls din piept, le-au pângărit cu priviri crude. Cuvinte otrăvite au căzut peste ele.. și-au ars. La picioarele mele a cazut cenușa de sentimente și iubiri, de gânduri și lacrimi, te tot... Murisem. 
Am căutat restul de file și le-am trimis departe cu inima plângând ca pentru niște copii pe care știam că nu o să-i mai vad vreodată. Orfani ce încă mă mai caută pe străzi pustii.
De-atunci cuvintele le-am scris pe piele. Cuvinte mute ce-mi bântuiau nopțile și mă-nveleau în spini. Cuvinte ce mureau în diminețile goale, sufocate de masca veselă și corsetul colorat. Proscriși ce nu puteau vedea lumina zilei.

****

Alergam printre fulgii de nea și dansam cu vântul. Țineam de mână un om de zăpadă iar el îmi spunea povești. Mi-a atins fața și masca a căzut. Am vrut să o caut.. era deja numai o pată de culoare pe pământul înghețat. Lumea s-a oprit o clipă și m-a privit întrebătoare. Apoi oamenii au plecat mai departe. Câțiva mi-au zâmbit și din zâmbetul lor am construit un vis, o speranță, un gând nou. Some Words.
Și-acum.. pe file albe odihnesc cuvinte și-mi sprijin gândurile. Pe file albe desenez sentimente și în ele îngrop iubiri și lacrimi. Și tot pe file albe îmi oglindesc chipul. O viață ascunsă printre metafore, construită din lacrimi și oferită unui zâmbet.
Pentru mine!
Pentru voi!





*Articol înscris la Blog Power, ediția 14 cu o temă propusă de mine*


Comentarii

Postări populare

On Facebook