Duzina de cuvinte - Șah mat!


Am provocat într-o zi Timpul la un joc de șah. L-am luat de guler și l-am așezat la masă ca pe un copil neastâmpărat cu tricoul murdar iar el m-a privit râzând... "Ai să pierzi!"
I-am închis orele între paranteze și secundele au căzut în găleți argintii pline cu amintiri golite de orice conținut. Părea ca nici nu bagă de seamă. Pentru el jocul era doar un vis ireal.. pentru mine era o iluzie deghizată în adevăr.
În jurul nostru, prin clepsidre, nisipul se cernea neîncetat. Dar am uitat!
Viața curgea invizibilă printre noi cu rostogoliri ciudate și molcome. Dar nu am observat!
Și-am petrecut zile și nopți captivă printre alb și negru, pioni și regine, fără lumina unui răsărit... fără violetul unui apus.
"Ți-am spus ca ai să pierzi!" ... tăcere... încă mai lupt.
"Încerci degeaba! Ai pierdut!"
Șah mat!

Privesc în jur și nu a mai rămas nimic... e doar tăcere și întuneric. Pe-o foaie albă un autograf:


"De la Timp, pentru cea care a crezut că mă poate opri fie și pentru o secundă!
 P.S. Ai uitat că eu nu mă opresc pentru nimic în Lume."


*Cuvintele lor: "Blue River", "Carmen Pricop", "Scorpio", "Virusverbalis", "Almanahe", "ZhaO", "Vanessa", "Blind Love", "Genovevadans" sub bagheta magica a lui Psi*


Comentarii

Postări populare

On Facebook