Lumea zâmbeşte...


.. trăieşte prin ochi de copil, visează în culori de sărbătoare, cântă prin sunet de colinde, respiră prin parfum de brad şi beteală... Lumea vibrează... caută frenetic acel "ceva"... ce va aduce lumina în privirea iubitului, ce va colora obrajii unui copil, ce va mângâia părul nins al unui bătrân, ce va aprinde sufletul femeii iubite.

Am crescut... unii prea repede, alţii mult prea lent. Am suferit... unii prea mult, alţii ceva mai puţin. Am iubit... unii cu tot sufletul, alţii doar pe jumătate. Am zâmbit... unii zi de zi, alţii poate niciodată. Am pierdut... unii totul, alţii încă nimic... Suntem atât de diferiţi... şi totuşi semănăm. Pentru că toţi avem nevoie de acelaşi lucru: speranţa.

O frântură de speranţă, ambalată în hârtie lucioasă, legată cu o panglică de vise şi primită pe furiş în miez de noapte. O frântură de speranţă care să vă aducă lumină în ochi, să va coloreze obrajii, să vă mângâie părul şi să vă aprindă sufletul... acesta să fie cadoul cel mai de preţ primit de la Moş Nicolae!

Comentarii

  1. speranta moare ultima!..parca asa spunea cineva..dar noi stim cum ca de fapt,ea nu moare niciodata,e precum florile,ce mor iarna,pentru a renaste din nou primavaa..iar in sufletul fiecaruia exista cate un anotimp..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ ryana: ce tare mi-ar placea ca in sufletul meu sa fie doar primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Allii & Anne: mă bucur că vă place :) Vouă ce v-a adus Moşu'?

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos scris,felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  5. atat de sincer, simplu si frumos, ai punctat exact valorile vietii.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Claudia: Craciun fericit si tie draga mea!

    @ Zori de zi: "viata e simpla, dar noi reusim sa o complicam ;)"

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

"Bate" si ti se va raspunde...

Postări populare

On Facebook