Pata de culoare


Îmi amintesc și-acum...
ploua cu dor și scrum
pe aripi și pe vise,
pe gândurile stinse.
Și-n ochi curgeau șiroi
batjocuri și noroi
amestecate trist
cu-n cânt de pianist.
Pansam rănile-n suflet
mințindu-mă cu-n zâmbet
și cu vorbele-mi mute,
fără nimeni s-asculte
și-alergam printre zări
căutând alinări
ce nu vin... n-au venit...
dar atunci te-am găsit.

Îmi amintesc și acum...
ploua cu rouă și parfum
pe aripi și pe vise,
pe gândurile-aprinse.
Și-n ochi curgeau șiroi
speranțe și iluzii noi
amestecate cald
cu soare de smarald.
Pansai rănile-n suflet
și le legai cu zâmbet,
le împleteai cuvinte
ce mi-au rămas în minte
și dansam peste nori
căutând alinări...
ce le-aveam... dar n-au stat
și-atunci tu ai plecat.


Mai multe pete de culoare în tabel la Psi






Comentarii

Postări populare

On Facebook